Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    UNIWERSYTET DZIECI W KLASIE

    UNIWERSYTET DZIECI W KLASIE

    Uczniowie klasy IV zakończyli realizację projektu "Przedsiębiorczość. Jak zrealizować pomysł?" w ramach Uniwersytetu Dzieci w Klasie.

    Projekt obejmował cykl 8 inspirujących lekcji, podczas których zgłębiali następujące tematy:

    Dlaczego złość jest nam potrzebna?

    Dlaczego strach jest nam potrzeby?

    Jakie są moje mocne i słabe strony?

    Jak zaplanować wycieczkę?

    Jak zrobić coś dobrego dla innych?

    Jak uczyć się na własnych błędach?

    Po co tworzyć plan?

    Jak skutecznie działać w zespole?

    Gratulujemy zaangażowania i wytrwałości w zdobywaniu wiedzy oraz rozwijaniu kompetencji społecznych. Mamy nadzieję, że nasi uczniowie odkryli w sobie pasję do planowania i obserwowania efektów swojego działania.

    Na zakończenie projektu uczestniczyli w rewelacyjnym wykładzie online, którego prowadzącym był Pan dr Wojciech Glac pt. "Jak uczy się mózg?

    Data dodania: 2021-05-13 09:16:43
    Data edycji: 2021-05-13 09:18:31
    Ilość wyświetleń: 464

    Rekrutacja

    Przedszkole / Klasa I
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Klasy

    Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
    Więcej informacji

    Partnerzy

    Sponsorzy

    Misja
    szkoły

    Wychowujemy w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego miejsca pochodzenia. Naszym działaniom przyświecają słowa Jana Pawła II:

    "W wychowaniu bowiem chodzi o to, by człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem- o to ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał"

    Misja szkoły
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej