Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    ''TROPAMI GMINY ZABIERZÓW''

    ''TROPAMI GMINY ZABIERZÓW''

    Już są wyniki konkursu plastycznego organizowanego przez Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów.

    Serdecznie gratulujemy zwycięzcom, a w szczególności:

    Zosi Nalepie za zajęcie II miejsca w kategorii „0”-1

    Łucji Kuźmie za zajęcie I miejsca w kategorii klasy IV-VI

    Amelii Krzanowskiej za zajęcie I miejsca w kategorii klas VII –VIII

    Ponadto uczniowie naszej szkoły otrzymali wyróżnienia a wśród nich Wiktor Węgiel z klasy IV, Daria Pokrywka z klasy VI, Jan Gawin z klasy IV, Urszula Baran z klasy IV oraz Daria Dudek z klasy VII.

    Zapraszamy po odbiór nagród od 22 marca 2021r. do Centrum Kultury w Zabierzowie, ul. Szkolna 2

    Przypomnę że tematyka konkursu koncentrowała się wokół charakterystycznych miejsc w Gminie Zabierzów, rozumianych zarówno w aspekcie historycznym jak i aktualnego obrazu miejscowości.

    Data dodania: 2021-03-09 10:51:13
    Data edycji: 2021-03-09 11:56:35
    Ilość wyświetleń: 427

    Rekrutacja

    Przedszkole / Klasa I
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Klasy

    Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
    Więcej informacji

    Partnerzy

    Sponsorzy

    Misja
    szkoły

    Wychowujemy w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego miejsca pochodzenia. Naszym działaniom przyświecają słowa Jana Pawła II:

    "W wychowaniu bowiem chodzi o to, by człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem- o to ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał"

    Misja szkoły
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej