Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    PROJEKT PEN PAL

    PROJEKT PEN PAL
    15 kwietnia mieliśmy wyjątkowych gości z greckiej ?? szkoły Frodi. Odwiedzili nas w ramach współpracy międzynarodowej.
    Podczas spotkania uczniowie otrzymali pyszny poczęstunek oraz listy od swoich greckich przyjaciół . W tym roku szkolnym napisano już w sumie ponad 500 listów! Dziękujemy Pani Elżbiecie Vovou. Cieszymy się na dalszą współpracę i kolejne spotkania!
    W tym dniu w klasie 1 odbyły się wyjątkowe warsztaty o Grecji!
    Uczniowie mieli okazję poznać kulturę, tradycje, język i ciekawostki o tym pięknym kraju śródziemnomorskim.
    Warsztaty poprowadziła pani Elżbieta Vovou, która w niezwykle ciekawy sposób przybliżyła dzieciom grecki świat
    Na zakończenie zajęć dzieci wykonały własnoręcznie magnesy w kształcie flagi greckiej i polskiej – to była nie tylko świetna zabawa, ale też okazja do rozmowy o przyjaźni między narodami
    Dziękujemy za inspirującą lekcję i wspólnie spędzony czas!
    Data dodania: 2025-04-15 14:00:28
    Data edycji: 2025-04-23 14:01:16
    Ilość wyświetleń: 10

    Rekrutacja

    Przedszkole / Klasa I
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Klasy

    Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
    Więcej informacji

    Partnerzy

    Sponsorzy

    Misja
    szkoły

    Wychowujemy w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego miejsca pochodzenia. Naszym działaniom przyświecają słowa Jana Pawła II:

    "W wychowaniu bowiem chodzi o to, by człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem- o to ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał"

    Misja szkoły
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej