Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    PROJEKT- MALUCH DWUJĘZYCZNY

    PROJEKT- MALUCH DWUJĘZYCZNY

    Od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2028 r. w naszej placówce realizowany jest projekt
    „Dwujęzyczny Maluch – Realizacja programów dwujęzyczności w zakresie języka angielskiego w oddziałach przedszkolnych”,
    finansowany ze środków unijnych w ramach priorytetu Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego,
    działanie 6.29 – Wsparcie wychowania przedszkolnego – ZIT.

    Projekt ma na celu rozwijanie kompetencji językowych dzieci poprzez wprowadzenie elementów dwujęzyczności do codziennej pracy przedszkola.

    Wartość projektu: 474 715,00 zł
    Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 403 507,28 zł

    Wszelkie informacje na temat projektu oraz dostępne formularze rekrutacyjne publikowane są na stronie GZEAS w Zabierzowie:
     
    https://gzeas.zabierzow.org.pl/aktualnosci/malopolski-program-wspierania-uczniow-dwujezyczny-maluch.html

    Data dodania: 2025-10-01 09:20:56
    Data edycji: 2025-10-01 09:25:51
    Ilość wyświetleń: 25

    Rekrutacja

    Przedszkole / Klasa I
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Klasy

    Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
    Więcej informacji

    Partnerzy

    Sponsorzy

    Misja
    szkoły

    Wychowujemy w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego miejsca pochodzenia. Naszym działaniom przyświecają słowa Jana Pawła II:

    "W wychowaniu bowiem chodzi o to, by człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem- o to ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał"

    Misja szkoły
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej