Czcionka:

A+A-

Kontrast:

    PO WER

    "NASZE EKOZWYCZAJE"

    Nasza szkoła bierze udział w realizacji projektu "Ponadnarowej mobilności" uczniów w ramach współfinasowania ze środków FRSE. 

    Na zakończenie projektu wszyscy uczestnicy otrzymali CERTYFIKATY potwierdzające udział i realizację prjektu PO WER FRSE "Nasze ekozwyczaje".

     

    W ramach upowszechniania rezultatów projektu odbyło sie równiez spotkanie z młodzieżą i nauczycielami sąsiedniej szkoły podstawowej w Brzeziu.

     

    Rezultaty naszej pracy:

    Warsztaty w Reus - Hiszpania.

    Podczas pobytu grupa z polski odbyła warsztaty ekologiczne wspólnie z rówieśnikami Instytutu Gaudiego- szkoła w Reus. Tematyka warsztaków obejnowała zagdanienia ekologiczne. Młodzież  przygotowała prezentację na temat recyklingu, oszczędzania wody, zównoważonych zakupów i rolnictwa ekologicznego. Podczas zajęc wymienili swoje doświadczenia w tym zakresie. Wspólnie przygotowali plakaty promujące działania proekologiczne oraz nadali "drugie życie" zużytym przedmiotom. Przygotowali organizery z kartonów i kolorowych gazet. 

    Ponadto  integrowali się z uczniami szkoły w Reus podczas wspólnego zwiedzania miasta po zajęciach.

     

         

      

      

      

    Wizyta przygotowawcza. Spotkanie koordynatora projektu " Nasze ekozwyczaje" z przedstawicielami partnera w szkole w Reus (Instytut Gaudiego).  Celem spotkania było doprecyzowanie organziacji warsztatów realizowanych podczas pobytu polskiej grupy w szkole w Hiszpanii.

    Rozpoczęły się zajęcia przygotowawcze z języka angielskiego i geografii oraz spotkania z pedagogiem.

    Zajęcia te mają poprawić umiejętności uczniów w komunikacji w języku angielskim oraz podnieśc ich kompetencje językowe. Ważnym aspektem jest również poznanie Hiszpanii jako kraju czyli położenia, warunków naturalych oraz ich tradyji i zwyczajów.

    Spotkania z pedagogiem mają na celu przygotować grupę docelową do rozłąki z rodziną na czas realizacji warsztatów oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych poza swoim środowiskiem.

     

     

    Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych uczniów, przede wszystkim językowych, informatycznych, społecznych oraz przyrodniczych. .

    Ogólnym tematem projektu jest porównanie działan proekologicznych pomiędzy Polską a Hiszpanią, która jest naszym partnerem w tym projekcie.
    Projekt porusza kluczowe zaganienie dotyczace ekologii i zachowań proekologicznych.  Ważnym aspektem realIzacji jest również podłoże społeczno - kulturowe czyli poznanie HiszpanIi oraz panujących tak zwyczajów i tradycji.

    Projekt jest realizowany w kilku etapach.

    1. Rekrutacja uczniów.
    2. Zajęcia przygotowawcze.
    3. Wizyta przygotowawcza w Hiszpanii.
    4. Zajecia warszatowe relizowane w szkole w Hiszpanii.
    5. Podsumowanie.
    Data dodania: 2022-06-30 21:57:29
    Data edycji: 2022-12-06 09:53:54
    Ilość wyświetleń: 313

    Rekrutacja

    Przedszkole / Klasa I
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Klasy

    Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
    Więcej informacji

    Partnerzy

    Misja
    szkoły

    Wychowujemy w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego miejsca pochodzenia. Naszym działaniom przyświecają słowa Jana Pawła II:

    "W wychowaniu bowiem chodzi o to, by człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem- o to ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał"

    Misja szkoły
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej